Yes! Je hebt een dikke dj controller aangeschaft, je hebt de nieuwste dj software gedownload of je hebt die dj cd spelers in huis gehaald. Vol enthousiasme ga je aan de slag, maar al snel heb je tig vragen over de software of apparatuur.

• Hoe mix ik 2 tracks strak in elkaar?
  • Hoe maak ik met 4 loopjes een eigen track?
  • Waar vind ik de vetste tracks?
  • Hoe gebruik ik de effecten?

En nu? Je kan natuurlijk eindeloos gaan googlen of tutorials bekijken, maar echt wijzer word je er vaak niet van.

Don’t waste your time en kom naar het DJ spreekuur bij Eindhoven DJ University.

Onze leraar heeft 18 jaar ervaring in de muziekindustrie als dj en producer, hij is bekend met alle hard- en software en helpt je doelgericht verder.

Jij heb een vraag, hij beantwoordt ze.  Geen vraag is hem te gek!  Jij hebt een probleem, samen zoeken jullie naar een oplossing.

Tijdens het spreekuur heb je 60 minuten ‘1on1’ met de leraar en ligt de focus op wat jij nodig hebt, zo ben je snel weer on track. En dit voor maar 25 Euro.

Dus wacht niet langer en maak nu die afspraak via de Eindhoven DJ University website.

www.eindhoven-dj-university.nl/contact

× contact